אימון עסקי | אימון אישי | סדנאות | קורסים | הרצאות

תקנון ותנאי שימוש

תקנון האתר בשם המתחם m-harpaz.co.il –  השימוש באתר ובתכנים המוצגים בו כפוף לתנאי השימוש המפורטים, אנא קרא/י תנאים אלה בעיון רב. השימוש באתר זה מעיד כי הנך מסכימ/ה ומקבל את תקנון האתר. 

1. אין לראות במידע הכלול באתר זה משום ייעוץ או שיווק השקעות או תחליף לייעוץ אישי וספציפי המתחשב בצרכיו ובנתוניו האישיים ובצרכיו של המשתמש/ת. המידע הכלול באתר אינו בא במקום ייעוץ ואין לפעול על פיו, לשם ביצוע התקשרויות, פעולות ו/או עסקאות כלשהן אלא לאחר קבלת ייעוץ אישי מתאים ע”י מומחים.
 
2. השימוש במידע, בנתונים ובפרטים המובאים באתר זה, הינו על אחריותו הבלעדית של המשתמש/ת. האתר אינו מבטיח את מידת הדיוק של הנתונים והפרטים שבאתר, לא את שלמותו, לא את עדכניותו ולא את מידת התאמתו לצרכי ולנתוני המשתמש/ת.
 
3. הנך מחויב/ת לאמת ולבדוק כל נתון, מידע, תוכן או חישוב שקיבלת בעת השימוש באתר ואינך רשאי/ת להסתמך עליו. מומלץ לנהוג בזהירות בתכנים המתפרסמים באתר. מידע זה אינו מהווה תחליף עצה מקצועית אישית ואינו מותאם בהכרח למקרה ספציפי.
 
4.  מפעילת האתר, החברות, בעלי המניות, נציגיהם, עובדיהם ונושאי המשרה בהן, לא ישאו ולא יהיו אחראיים באחריות מכל סוג שהיא לכל הפסד, אובדן או נזק, אם במישרין ואם בעקיפין, אשר עלול להיגרם משימוש במידע המופיע באתר מהשמטת מידע, ממידע שאינו שלם, אינו מדויק או טועה.
 
5.  שום אינפורמציה המופיעה באתר אינה מהווה המלצה לביצוע או אי ביצוע מהלך כלשהו. מחובתך להתייעץ לפני כל פעולה. כמו כן, חל איסור מוחלט לפרסם ברבים כל חלק או פלט של התכנים באתר, בין שהם מודפסים כטקסט, כשרטוט או כדו”ח ובין שהם ניתנים כקובץ.
 
6.  מפעילת האתר אינה מתחייבת לעדכן את המידע ויתכנו בו שינויים מיידיים או מתמשכים.
 
7. הפרטים, המידע ו/או הנתונים שבאתר זה, התקבלו, בחלקם, מצדדים שלישיים – מפעילים, בתי עסק ומסחר וכן מאתרים אחרים ועל כן, אין האתר מתחייב לגבי נכונותם, אמינותם, שלמותם ו/או מידת דיוקם.
 
8.  האתר מכיל קישורים לאתרים אחרים, חלקם מופעלים ע”י צדדים שלישיים לגביהם, אין לאתר הזה ולמפעיליו כל שליטה על המידע, הפרטים והנתונים שבאותם אתרים ואין לפרש הפנייה אליהם כמתן המלצה, אישור או העדפה באשר למידע, לתוכן ו/או השירותים המפורסמים בהם והאתר ומפעיליו לא ישאו באחריות לתוכן המופיע באתרים אלו ל/ימוש, או הסתמכות על המידע שבהם.
 
9. מנהלת האתר אינה אחראית לתכנים ולתוצאות, ישירות או עקיפות שעלולות להיגרם לך או לצד שלישי כלשהו אם החלטת לפעול על בסיס תכנים אלו. האחריות המלאה והבלעדית לפעולות ותוצאותיה הינה על המשתמש/ת.
 
10. יכול והאתר יאפשר הורדת תוכנות, האתר אינו אחראי לנזקים העשויים להיגרם מהורדת התוכנות, השימוש בהם והפעלתם לרבות, “הדבקות” בווירוס, תולעי מחשב, סוסים טרויאנים ודומיהם. שימוש בתוכנות מחייב רכישת/קבלת רשיון מאת בעל התוכנה ואין בהצגתם באתר בכדי לאשר השימוש בהם אלא, בהסכמה ובקבלת רשיון מבעלי התוכנה.
 
11. האתר מאפשר העברת מסרים ע”י הגולשים. תוכן המסרים הם באחריותם הבלעדית של שולחיהם והאתר לא יישא כל אחריות בגינם. אין לעלות ו/או לשלוח לאתר זה או באמצעותו, חומרים, מידע או פרטים שאינם מוסריים או בלתי חוקיים, לא רלוונטיים ואחרים. הנהלת האתר תהא רשאית, אך לא חייבת, למנוע מסרים ולהסירם, לפי שיקול דעתה הבלעדית.
 
12.  השימוש באתר ייעשה על פי תנאים אלו ועל פי הוראות השימוש באתר בלבד. מבלי לגרוע מכלליות האמור, אין לפרוץ לאתר ו/או לשנות ו/או לגרוע ו/או להוסיף ו/או לפגוע בתוכנו של האתר ו/או בעיצובו ו/או בתוכנות המשמשות אותו ו/או בכל חומר אחר הכלול בו.
 
13. האתר יוכל להפעיל תוכנות צוברות מידע על פעילות המשתמש/ת באתר לצורך ניתוח והתאמה של צרכי המשתמש/ת הספציפי והאחרים וכן, רשאית להעביר את המידע לכל צד שלישי כלשהו, לפי שיקול דעתה הבלעדית ולצורך מתן שירות יעיל למוסר המידע.
 
14. בעצם שימושך באתר והרשמתך אליו, הנך מסכימ/ה כי מעת לעת תשלח אליך הצעה שיווקית מן האתר בין אם היא רלוונטית לתחומים המוצעים בו ובין שלא. כמו כן, הנך מסכימ/ה לכך, שהמילה “פרסומת” לא תופיע בהצעות השיווקיות שישלחו אליך.
 
15. מנהלת האתר רשאית לשנות את תנאי שימוש אלה מעת לעת בלי למסור על כך הודעה מראש.
 
16. מנהלת האתר רשאית להשתמש בפרטים שתמסור באתר ובמידע שייאסף אודות דפוסי השימוש, לצורך שיפור השירותים, ו\או ליצירת קשר בדואר אלקטרוני.
 
17. אנו משתמשים בחברות פרסום של צד שלישי כדי להציג בפניך מודעות, כשאתה מבקר באתר שלנו. ייתכן שחברות אלו משתמשות בפרטים (לא כולל השם, הכתובת, כתובת הדוא”ל או מספר הטלפון שלך) לגבי הביקורים שלך באתר זה ובאתרים אחרים על מנת לספק פרסומות למוצרים ושירותים שמעניינים אותך.
 
18. דין ומקום שיפוט – על השימוש באתר יחולו אך ורק דיני מדינת ישראל, מקום השיפוט הבלעדי בגין כל דבר ועניין הנובע מהסכם זה או מהאתר הינו אך ורק בבתי המשפט המוסמכים במחוז תל-אביב בישראל.
 
הטרדות, דואר זבל ושימוש לא חוקי אחר
האתר מתנגד באופן ברור וחד משמעי לכל סוג של הטרדה, דואר זבל ושימוש לא חוקי אחר באמצעיו. מוסכם בזאת בין המשתמש/ת והאתר כי בכל מקרה של הטרדה או שימוש אחר לרעה באמצעי האתר יודיע המשתמש/ת מיידית על כך למנהל האתר דרך דף צור קשר. כמו כן מוסכם כי בעלת האתר ומנהליו לא יישאו באחריות על שימוש לא חוקי כזה או אחר של משתמש או גוף שלישי באמצעי האתר. המשתמש/ת מתחייב/ת שלא יהיו לא טענות, תביעות או מענות כלפי בעלי האתר ומנהליו בגין שימוש לא חוקי או מטריד זה או אחר של משתמש אחר ו/או צד שלישי באמצעי האתר. עם זאת מתחייב האתר, לפנים משורת הדין, לעשות את כל שברשותו למניעת מקרים שכאלה.
 
הרשמה
חלק מהשירותים הניתנים במערכת טעונים הרשמה. במסגרת ההרשמה תידרש/י למסור מידע אישי: כשמך, כתובתך, דרכי ההתקשרות עמך, וכתובת הדואר האלקטרוני שלך. הנתונים שתמסור בעת ההרשמה יישמרו במאגר המידע של המערכת. אינך חייב/ת על-פי חוק למסור את המידע אולם בלא למוסרו לא תוכל להשתמש בשירותים הניתנים. הנך מתבקש/ת לנהוג בקפידה במסירת הפרטים ולמסור פרטים נכונים בלבד. בעת הרישום תתבקש/י לבחור שם וסיסמה. שם המשתמש/ת והסיסמה ישמשו אותך בכל שימוש בשירותי המערכת ולצורך הזדהות. שמור/י על שם המשתמש/ת והסיסמה בסודיות כדי למנוע שימוש לרעה בהם. הקפד/י להחליף את הסיסמה בתדירות גבוהה ככל האפשר, ובכל מקרה אחת לשלושה חודשים לפחות.
 
הצהרת המשתמש/ת
ידוע לי כי השירותים הניתנים באתר ניתנים לשימוש כמות שהם. לא תהיה לי טענה, תביעה או דרישה כלפי בעל האתר בגין אופיים של השירותים שמציע האתר. השימוש באתר ייעשה על אחריותי המלאה והבלעדית.
כל המוצג באתר בפרט זה העיצוב, המידע והתכנים הינו קניינו הבלעדי של מנהל האתר, אין לאדם כלשהו, באמצעי כלשהו, אישור להעתיק חלק מן האתר או את האתר בשלמותו, ללא מתן אישור בכתב, החתום בחתימת ידו של מנהלת האתר בלבד.
מנהלת האתר לא יהיו אחראי לכל נזק שייגרם למשתמש/ת, ישיר או עקיף, כספי או אחר, שעשוי לנבוע מהשימוש באתר, מוסכם כי השימוש באתר הוא באחריותו הבלעדית של המשתמש/ת.
המשתמש/ת מסכימ/ה, מצהיר/ה ומתחייב/ת במפורש ליטול על עצמו/ה בלבד את כל האחריות לרבות כל סיכון אפשרי הנובעים מכל שימוש שייעשה באתר. מובהר, למען הסר ספק כי מנהלת האתר אינה אחראית באופן כלשהו לנזקים ו/או הפסדים העלולים להיגרם כתוצאה מהסתמכות על נתונים המוצגים באתר זה ו/או לנזק מסוג כלשהו.
 
© תוכנו של אתר זה, מוגן בזכויות יוצרים. אין להעתיק, להפיץ, להציג בפומבי או למסור לצד שלישי כל חלק מן הנ”ל בלא קבלת הסכמתו של מנהלת האתר ובעל הזכויות.
 
בכל שאלה ניתן לפנות אל מנהלת האתר במייל:michal@m-harpaz.co.il

מדיניות הגנת הצרכן, תנאי רישום וביטול עסקאות – מיכל הרפז.

כללי
במסמך זה “החברה” ו- “מיכל הרפז” יכלול גם את עובדי מיכל הרפז מנהליה ו\או שלוחיה ו\ או סוכניה ו/או מי מטעמם. מסמך מדיניות הפרטיות נכתב בלשון זכר מטעמי נוחות בלבד ופונה לשני המינים.

מדיניות זו חלה על שימושך באתר אינטרנט ו\או בעמוד נחיתה ו\ או בכל פלטפורמה דיגיטלית הקשורה למיכל הרפז:  (להלן בהתאמה ״מיכל הרפז, ״האתר״ או ״העמוד״ לפי העניין) ללא קשר לאופן הגישה או השימוש שלך בהם.
מיכל הרפז מתייחסת בכבוד לפרטיות המשתמשים באתרים. לפיכך, מיכל הרפז מבקשת באמצעות מסמך המדיניות ליידע ולחשוף בפני ציבור המשתמשים באתרים את מדיניות הפרטיות הנהוגה בהם, את האופן בו החברה אוספת ומשתמשת במידע אישי שנמסר לה על ידך באמצעות גלישה באתרים, הליך הרישום לאתר שימושך בשירותים השונים באתרים ועוד .
מדיניות זו מהווה חלק בלתי נפרד מתנאי השימוש באתרים ו\ או בעמודי הנחיתה ו \או בכל פלטפורמה דיגיטלית בה תוצע פעילות מבית מיכל הרפז  .
כאמור בתנאי השימוש, השימוש באתרים ו\ או בעמודים ובכלל זה בתכנים הכלולים בהם ובשירותים השונים הפועלים בהם מעיד על הסכמתך למדיניות פרטיות זו, ולכן הנך מתבקש לקרוא גם תנאים אלו בקפידה, לצד תנאי השימוש הכללים, שכן מסמך זה מהווה חלק אינטגרלי ובלתי נפרד ממסמך תנאי השימוש הכלליים. מדיניות זו חלה על כלל השימושים שעושים המשתמשים שלנו באתרים, לרבות:
כאשר תשתמש באתר, בין אם תוך שימוש במחשב שלך, במכשיר נייד או בכל מכשיר אחר שלך, ובין אם תתחבר לשירותים דרך האתר או מכל אתר ו/או יישום אחר.
אם אינך מרוצה מהיבט כלשהו של מדיניות פרטיות זו, אנא הפסק את שימושך באתר ותמשיך את התקשרותך עם מיכל הרפז בכל עניין באם תחפוץ ישירות ולא באמצעים דיגיטליים לרבות ומבלי להגביל לצורכי ביצוע הרשמה למי מתוכניות החברה ו\או לכל מוצר ו\או שירות המוצע על ידה לקהל הרחב.
שים לב: לא חלה עליך כל חובה לפי חוק לספק למיכל הרפז כל מידע אישי. עם זאת, מבלי שתספק את המידע, לא תוכל לקבל את השירותים הניתנים בידי החברה ובאמצעות העמוד ו \או האתר, אשר דורשים ו\ או עשויים לדרוש בעתיד בכל אופן שיקבע על ידי מיכל הרפז ביצוע של הליך רישום.
אתה מאשר ומסכים בזאת כי אתה מספק לנו מידע אישי מרצונך החופשי, לצורך המטרות המפורטות במדיניות זו, וכי מיכל הרפז ו\ או כל גורם מורשה מטעמה רשאי להחזיק במידע זה בהתאם למדיניות זו ולפי הוראות כל דין. מסירת הפרטים אודותיך בעת הרישום לשירותים מהווה הצהרה מצדך באשר לנכונותם.
מיכל הרפז מבהירה כי מסמך מדיניות הפרטיות שלהלן יכול להשתנות מעת לעת ועל -פי שיקול דעתה שכן מדיניות הפרטיות היא דינמית ויכולה להשתנות ככל שיתווספו באתרים תכנים ושירותים חדשים שיכולים להשפיע גם על המדיניות. לפיכך, מיכל הרפז ממליצה לחזור ולעיין במסמך מדיניות פרטיות זה. ככל שיבוצעו שינויים מהותיים ביחס לשימוש במידע אישי, תפורסם על כך הודעה באתרים הרלבנטיים.
מסמך זה נכתב על בסיס הדין הרלוונטי בעת כתיבתו. מיכל הרפז תעשה כל שביכולתה על מנת להתאים את המדיניות לשינויי חקיקה בתחום. מובהר כי אין במדיניות פרטיות זו כוונה לאפשר למיכל הרפז לבצע פעולות שהדין אוסר.
האתרים נמצאים בהפעלתה ובניהולה של מיכל הרפז מסמך מדיניות הפרטיות נכתב בשפה ברורה ומובנת אך ככל שעדיין יש לקהל הלקוחות שאלה כלשהי, מיכל הרפז תשמח לעמוד לרשות לקוחותיה. ניתן לפנות בכל שאלה בנוגע למדיניות הפרטיות לטלפון שמספרו 0508654540 בימים א’-ה’ בין השעות 9:30-16:00 בימי עסקים. כמו כן ניתן לפנות בדואר אלקטרוני לכתובת michal@m-harpaz.co.il  תוך פירוט שם מלא, כתובת, כתובת דואר אלקטרוני ומספר טלפון. מיכל הרפז תעשה כמיטב יכולתה לענות לפונים בהקדם האפשרי.

רישום חלק מהשירותים המוצעים באתר ו\ או בעמוד טעונים רישום. במסגרת הרישום תתבקש לעדכן פרטים אישיים אודותייך כגון, אך לא רק, שם פרטי, שם משפחה, כתובת דואר אלקטרוני פעילה, כתובת מגורים, דרכי התקשורת וכיו”ב. חלק מן הפרטים האמורים יסומנו כ”שדות חובה” שבלא מסירת נתונים אלו לא ניתן יהיה לבצע את הרישום ויכול כי שירותים מסוימים יוכלו להינתן אך ורק לאחר רישום. בחלק מהשירותים, יכול ותתבקש להוסיף ולמסור נתונים/פרטים נוספים, המתחייבים מאופי השירות או כי לשיקול דעתה של מיכל הרפז ניתן יהיה להעניק שירותים אלו לאחר מסירת הנתונים/פרטים הללו.
באשר לשם המשתמש והסיסמה ככל שיידרשו – מיכל הרפז תהיה רשאית לקבוע מעת לעת דרכי זיהוי נוספות ו/או אחרות ומבקשת שתשמור על שם המשתמש והסיסמה בסודיות כדי למנוע שימוש לרעה בהם וממליצה להחליף את הסיסמה מעת לעת.
מיכל הרפז שומרת על זכותה להציע בעתיד רישום באמצעות חשבונך ברשתות החברתיות. במקרה זה תוכל לבצע רישום לאתרים הקשורים למיכל הרפז באמצעות חשבונך ברשתות חברתיות שונות. כאשר אתה נרשם לשירות באמצעות חשבון הרשת החברתית שלך, אתה מאפשר לנו לקבל מידע בסיסי אודותייך מתוך פרופיל הרשת החברתית שלך, כגון שמך, כתובת הדוא”ל שלך, תמונת הפרופיל שלך, וזאת בהתאם להגדרות הפרטיות שלך באותה רשת חברתית. את הגדרות הפרטיות שלך תוכל לשנות על פי רצונך באמצעות ממשק הרשת החברתית.
השימוש ברשתות חברתיות לצורך רישום לאתר הוא חיצוני ונפרד לשירות שמספקת מיכל הרפז וכפוף למדיניות הפרטיות של הרשתות החברתיות. לכן, מדיניות זו אינה חלה על פעילותן של רשתות חברתיות אלה. המידע שנאסף בידי מיכל הרפז מידע מזהה אישית (“מידע אישי”) שאותו תמסור לנו או שייאסף על ידינו יישמר במאגרי המידע של מיכל הרפז.
מיכל הרפז תשמור את המידע האישי אודותיך למשך הזמן הדרוש על מנת לממש את מטרות השימוש במידע המפורטות במדיניות זו או למשך פרק זמן ארוך יותר כפי שיידרש או לפי הוראות הדין החל הרלוונטי.
מידע שתספק לנו כאשר תבצע רישום באמצעות העמוד ו \או באתר ככל שתי דרש ו\ או תבצע רישום למי מתכניות מיכל הרפז באמצעות האתר תידרש לבצע רישום במסגרתו תתבקש למסור לנו מידע אישי כגון שם פרטי, שם משפחה, מספר טלפון, כתובת מגורים, כתובת דואר אלקטרוני וכיו”ב.
אם תבצע הרשמה באמצעות האתר, פרטי ההזמנות והעסקאות שיבוצעו על ידך ואמצעי התשלום בו השתמשת, יישמרו בידי מיכל הרפז, לרבות מידע רגיש שעשוי ונמסר במסכרת הרישום לרבות ומבלי להגביל מידע בריאותי או מידע רגיש אחר אודותיך.
כאשר תתקשר אתנו באמצעות הטלפון, דוא”ל או באופן אחר, או באמצעות כל טופס משוב ו \או הרשמה המצוי באתר, יכול ויתקבלו אצל מיכל הרפז ו \או אצל כל גורם מטעמה פרטים שיש בהם לזהות אותך אישית. אנו רשאים לנתר ולשמור שיחות טלפון, הודעות דוא”ל, צ’אטים חיים וכן להקליט כל תקשורת בינך לבין נציגי שירות הלקוחות של החברה.   כאמור, אינך חייב על-פי חוק למסור את המידע, אולם בלא למוסרו, יכול ולא תוכל להשתמש בשירותים מסוימים באתר מיכל הרפז לא תוכל להעניק לך את אותם שירותים.
עליך למסור רק פרטים נכונים, מדויקים ומלאים ואתה מאשר בזאת את נכונות הפרטים שמסרת. כפי שצוין, אינך חייב על-פי חוק למסור את הפרטים, אולם פרטים שגויים, או אי מסירת מלוא הפרטים הנדרשים עלולים, בין השאר, למנוע ממך את האפשרות להשתמש בשירותים באתר, לפגוע באיכות השירות הניתן לך, לסכל את השלמת הביצוע של הרשמתך ולפגוע ביכולת ליצור איתך קשר. אם פרטיך השתנו, עליך לעדכנם באופן מקוון באתר או באמצעות פנייה לשירות הלקוחות.

מיכל הרפז אוספת באופן אוטומטי מידע אישי וכן מידע סטטיסטי-מצרפי הקשור בשימושך באתרים, באחת או יותר מן הדרכים הבאות:
כאשר תיגש לאתר ו \או לעמודו תשתמש בו, אנו נהיה רשאים לאסוף מידע אודות ביקורך באתר, השימוש שתעשה בשירותים וגלישתך ברשת. מידע זה עשוי לכלול פרטים בנוגע למקום המחשב וכתובת ה-IP  שבאמצעותה ניגשת לאתר, מערכת ההפעלה שלך, מזהה הדפדפן שלך, נתוני מיקום, סוג הדפדפן, שמות דומיינים, הגדרות שפה ומידע נוסף בנוגע לנוהגיך באתר כגון מידע או פרסומות שקראת, עמודים ומוצרים שבהם צפית, הזמנות מוצרים שביצעת, הצעות ושירותים שעניינו אותך, ובנוגע לאופן שבו אתה מתקשר עם האתר שלנו ועם אתרי אינטרנט אחרים. אנחנו רשאים לאסוף מידע זה באמצעות שימוש ב Cookies, קבצי רישום וטכנולוגיות מעקב אחרות. המידע האמור נאגר במחשבי האתר ומשמש את מיכל הרפז לניתוח, בקרה, פיקוח והפקת לקחים. מיכל הרפז שומרת על זכותה להשתמש בשירותים של צדדים שלישיים כדי לאסוף ולנתח מידע אישי הנוגע לפעילותך באתר וכן מידע אנונימי, סטטיסטי או מצרפי, בקשר עם השימוש באתר, לצורך ניתוח התעבורה לאתר.
השימוש במידע השימוש בפרטים האישיים שייאספו על ידינו, ייעשה רק על פי מדיניות פרטיות זו או על פי הוראות כל דין, לרבות לצורך המטרות הבאות:
כדי לאפשר לך להשתמש בשירותים באתר;
כדי לזהות אותך במהלך כניסות חוזרות שלך לאזורים הטעונים הרשמה וכדי לחסוך ממך להזין בכל פעם את פרטיך;
כדי לשפר ולהעשיר את השירותים והתכנים המוצעים באתר, ובכלל זה ליצור שירותים ותכנים חדשים מותאמים אישית לדרישות המשתמשים באתר וציפיותיהם, ולשנות או לבטל שירותים ותכנים קיימים; כדי להתאים את המודעות שיוצגו לעיניך בעת הביקור והגלישה באתר לתחומי ההתעניינות שלך. המידע שישמש אותנו לצורך כך לא יזהה אותך אישית בשם או בכתובת;
כדי לשלוח אליך מדי פעם מידע בדבר שירותים, תכנים והצעות שיכולים לעניין אותך וכן מידע שיווקי ופרסומי, לרבות הצעות מותאמות אישית המבוססות על המידע שנאסף אודותיך – בין אם מידע שאנו עצמנו נפרסם ובין אם מידע שנקבל ממפרסמים אחרים. למען הסר ספק, מידע כזה ישוגר אלייך בדוא”ל, בהודעות SMS ובמדיות השונות, לרבות דרך פלטפורמות מדיה חברתית, רק אם נתת הסכמה לכך, ובכל עת תוכל לבטל את הסכמתך באמצעות משלוח הודעה לכתובת michal@m-harpaz.co.il  על ידי הקשה על קישור “הסר מרשימת התפוצה” המופיע בכל הודעת דוא”ל כאמור, או על ידי ביצוע כל הוראה שהחברה עשויה לכלול בהודעה שנשלחה אליך, ולחדול מקבלתו בהתאם להוראות סעיף 30א לחוק התקשורת [בזק ושירותים], התשמ”ב -1982 .
לצרכי החברה, לרבות בין השאר, לצרכי שירות וסקרים, מחקר וניתוח סטטיסטי אודות השימוש באתר;
לכל מטרה אחרת המפורטת במדיניות פרטיות זו או בתנאי השימוש של איזה מהשירותים הרלוונטיים באתר;
לשם תפעולו ופיתוחו התקינים של האתר. המידע המשמש לצורך זה לא יועבר לצדדים שלישיים, אלא ככל שהדבר הותר במסגרת מדיניות פרטיות זו או תנאי השימוש באתר, כפי שיעודכנו מעת לעת.
מסירת מידע אישי לצדדים שלישיים מיכל הרפז מתחייבת לשמור על מאגרי המידע בהתאם לחוק הגנת הפרטיות, התשמ”א -1981(להלן: “חוק הגנת הפרטיות”), ולא תעביר את המידע המזהה אותך אישית לצדדים שלישיים אלא במקרים המפורטים להלן:
על מנת לספק לך את השירותים באתרים ולנהל את המידע האישי הנאסף אודותיך באתר, באמצעות ספקי השירותים של החברה (לרבות קבלני המשנה שלהם), במידה סבירה ולצרכים עסקיים, כגון: פלטפורמות למחשוב- ענן וספקי אירוח (בארץ או בחו”ל), ספקי שירותי תמיכה ושיפור השירותים, ספקי חיוב וגביית תשלומים בגין רכישותיך באתר, ספקי משלוח הודעות דוא”ל ומידע שיווקי, לרבות פרסום ממוקד ומותאם אישית במדיות השונות, חשבוניות וקבלות, ועוד;
במקרה שתפר את תנאי השימוש באתר או את תנאיו של הסכם כלשהו שאישרת בקשר עם שימושך ופעילותך באתר ;
במקרה שתבצע או תנסה לבצע באמצעות האתר, או בקשר איתו, פעולות שנראה לכאורה כי הן מנוגדות לדין; אם מיכל הרפז תקבל צו שיפוטי המורה לה למסור את פרטייך או המידע אודותייך לצד שלישי, אף שאינו בית המשפט;
בכל מחלוקת, טענה, תביעה, דרישה או הליכים משפטיים, אם יהיו, בינך לבין מיכל הרפז (לרבות חברות בנות ו/או חברות קשורות) ו/או מי מטעמה;
בכל מקרה שמסירת המידע, לפי שיקול דעתה הבלעדי של מיכל הרפז, נחוצה כדי למנוע נזק חמור לגופך או לרכושך או כדי למנוע נזק חמור לגופו של צד שלישי;
מיכל הרפז תהיה רשאית להעביר את פרטייך והמידע שנאסף בעקבות השימוש שעשית באתר לחברות אחרות הקשורות למיכל הרפז, לבד שהן תשתמשנה במידע זה רק על-פי הוראות מדיניות פרטיות זו;
קבצי Cookie הם מזהים אלפא-נומריים המועברים למכשירך ומאוחסנים בו דרך דפדפן האינטרנט שלך למטרות תיעוד. קבצי Cookie מסוימים מקלים עליך את הניווט באתר, בעוד שקבצים אחרים מאפשרים תהליך התחברות מהיר יותר או מאפשרים לעקוב אחר פעולותיך באתר. מיכל הרפז משתמשת בקבצי Cookies וטכנולוגיות מעקב דומות אחרות, לרבות של ספקים חיצוניים לצורך תפעולו השוטף והתקין של האתר ולצורך שיפור הביצועים וחוויית המשתמש באתרים. קבצים אלו עשויים לאסוף את נתוני הזיהוי של המכשיר שלך, את כתובת ה- IP  שלו או כל מידע אחר לגבי שימושך בשירותים, כחלק מהמידע האנליטי שהם מספקים לנו.
חלק מה-Cookies  יפקעו עם סגירת הדפדפן ואחרות נשמרות על גבי הכונן הקשיח במחשב שלך. נבהיר כי ה-  Cookies מכילים מידע מגוון כגון דפים שבהם ביקרת, משך הזמן ששהית באתר, מהיכן הגעת אל האתר, מדורים ומידע שאתה מבקש לראות בעת הכניסה לאתר ועוד. ה-Cookies  מסייעות, בין השאר, גם לאסוף נתונים סטטיסטיים על השימוש באתר, כדי להתאים את האתר להעדפותייך האישיות ולצרכי אבטחת מידע. 
ה- Cookies  יכולות לשמש את מיכל הרפז גם כדי לייתר את הצורך בהזנת פרטייך בכל פעם שתבקר מחדש במדורים באתר המחייבים רישום.
המידע ב- Cookies  מוצפן, אך אם אינך מעוניין לקבל Cookies ,תוכל להימנע מכך על- ידי שינוי ההגדרות בדפדפן שלך. בנוסף, אתה יכול למחוק את ה-  Cookies במחשבך בכל רגע. רק נבהיר שככל שתעשה כן, האתר לא יהיה מותאם להעדפותייך ומחיקת או נטרול ה- Cookies  עלולים לגרום לכך שלא תוכל להשתמש בחלק מהשירותים והתכונות באתר או באתרי אינטרנט אחרים או לפגיעה בחוויית המשתמש שלך. אלא אם התאמת את הגדרות הדפדפן שלך באופן אשר יחסום שימוש בקבציCookie , השימוש באתר מהווה הסכמה מצדך לכך שהחברה תוכל לבצע פיקוח ממוחשב על השימוש שתעשה בשירותים על ידי הצבת קבצי Cookie או אמצעים דומים לצורך תפעולו השוטף והתקין של האתר, לרבות לצורך איסוף נתונים סטטיסטיים אודות השימוש באתר ופרטי אימות, וכן לצורך התאמת שימושך באתר להעדפותיך האישיות וכן לצורך אבטחת מידע.

אבטחת מידע:
מיכל הרפז מיישמת מנגנוני הגנה מתקדמים כדי לאבטח את המידע באתר. מנגנוני אבטחה אלה נועדו לצמצם את הסיכונים לחדירה בלתי מורשית למאגרי המידע של מיכל הרפז. עם זאת, הם לעולם אינם יכולים להקנות חסינות מוחלטת. לכן, מיכל הרפז לא מתחייבת שהאתר יהיה חסין באופן מוחלט מגישה בלתי מורשית ושימוש לרעה במידע המאוחסן בו.
מיכל הרפז מפצירה בך לנקוט בצעדים לשם שמירה על בטיחות המידע האישי שלך, לרבות על סיסמת הגישה לחשבון המשתמש שלך, ככל שיועבר לך בכל עת בעתיד בידי מיכל הרפז ולצאת מהחשבון שלך לאחר תום השימוש.
החברה לא תישא בכל אחריות לחשיפת פרטי המשתמש שלך, או לכל שימוש לרעה במידע אודותיך הנובע מכך שלא שמרת את שם המשתמש והסיסמה בסודיות, או מכך שלא עדכנת את סיסמאותיך לעיתים תכופות.
בשימוש ורכישה באתר אתה מצהיר שלא תהיה לך כל טענה ו/או דרישה ו/או תביעה נגד מיכל הרפז ו/או מי מטעמה עקב פריצות, חדירות, תקלות ו/או שיבושים כלשהם באתר, ובלבד שהאמור לא היה בשליטת מיכל הרפז והיא נקטה במאמצים סבירים למנוע את האירועים.

שמירת נתונים:
מיכל הרפז רשאית לשמור את המידע האישי שלך בהתאם לדין ולנקוט בפעולות אחרות המותרות לפי חוק.
שירותים מצד שלישי שירותים מסוימים באתר, כגון שירותים הקשורים ברשתות חברתיות, מנוהלים למעשה על ידי גופים שאינם החברה.
במקרים מעין אלה, השירותים יסופקו או יופעלו שלא דרך מחשבי החברה בלבד, אלא דרך הגופים האחרים כפי שצוין.
החברה רשאית לקבל סיוע מצדדים שלישיים, לרבות חברות פרסום, לצורך הצגת פרסומות באתר או באתרים אחרים או לצורך אספקת שירותים אחרים. קיימת אפשרות כי צדדים אלו יעשו שימוש במידע אודות הפעילות המקוונת שלך (אשר אינו כולל פרטים מזהים אישיים), בין השאר, על מנת להציע פרסומות עבור מוצרים ושירותים אשר עשויים לעניין אותך.

פרסומות המנוהלות בידי צדדים שלישיים: 
מיכל הרפז שומרת על זכותה להתיר לחברות אחדות לנהל את מערך הגשת הפרסומות באתר ו/או משתמשת במערכות מטעם חברות אחרות. המודעות, שבהן אתה צופה בעת הביקור באתר, עשויות להגיע אפוא ממחשביהן של אותן חברות. לצורך ניהול הפרסומות, חברות אלה מציבות Cookies במחשבך ומשבצות beacons web במודעות הפרסומת, או בדפי האתר. המשואות הן קבצים גראפיים זעירים בעלי מזהה ייחודי, המשובצים בדפי אינטרנט שתפקידם לסייע באיסוף מידע אודות הצפייה והשימוש באתר וכן נתוני קהל (כגון גיל, מין ותחומי עניין) המופקים מפרסום מבוסס עניין של Google או מפרסמים אחרים, באמצעות קוד Analytics Google .המידע הנאסף איננו מזהה אותך, אלא רק מבקש להתאים את הפרסומות שיוצגו בפניך לנושאים שיעניינו אותך. השימוש שחברות אלה עושות ב-  Cookies ובמשואות רשת כפוף למדיניות הפרטיות שלהן ולא למדיניות זו של האתר.
מבלי לגרוע מהאמור לעיל, פעילותך באתר עשויה לאפשר לצדדים שלישיים, כגון מנועי חיפוש מקוונים, להסתמך על אופי הפעילות כאמור לעיל, על מנת להציג בפניך פרסומות מותאמות במסגרת הפעילות המקוונת, גם מחוץ לאתר, כחלק בלתי נפרד מפעילותם השוטפת וללא כל זיקה לפעילות החברה. פעילותם של צדדים שלישיים כאמור לעיל תתבצע בכפוף למדיניות הפרטיות המשמשת אותם בלבד, והיא תתבצע באחריותם המלאה ובלעדית, מבלי שתהיה לחברה כל אחריות כלשהי בגינה.
איסוף מידע לצרכים סטטיסטיים מיכל הרפז שומרת על זכותה להיעזר בחברות שונות המספקות לה ניתוחים סטטיסטיים אודות השימוש באתר. החברות אוספות ומנתחות מידע על היקף השימוש באתר, תדירות השימוש בו, מקורות הגישה של המשתמשים לאתר וכיוצא בזה. המידע הנאסף הוא סטטיסטי במהותו, הוא איננו מזהה אותך אישית והוא נועד לצרכי ניתוח, מחקר ובקרה.
זכות עיון במידע על -פי חוק הגנת פרטיות, כל אדם זכאי לעיין בעצמו, או על ידי בא-כוחו שקיבל הרשאה בכתב או על -ידי אפוטרופוסו, במידע שעליו המוחזק במאגר מידע. אדם שעיין במידע שעליו ומצא כי אינו נכון, שלם או ברור או מעודכן, רשאי לפנות לבעל מאגר המידע בבקשה לתקן את המידע או למחקו. אם בעל המאגר סירב למלא בקשה זו, עליו להודיע על כך למבקש באופן ובדרך שנקבעו בתקנות. על סירובו של בעל מאגר מידע לאפשר עיון ועל הודעת סירוב לתקן או למחוק מידע, רשאי מבקש המידע לערער לפני בית משפט השלום באופן ובדרך שנקבעו בתקנות הגנת הפרטיות (תנאים לעיון במידע וסדרי הדין בערעור על סירוב לבקשת עיון, התשמ”א-1981). אם המידע שבמאגרי מיכל הרפז משמש לצורך פניה אישית אליך, בהתבסס על השתייכותך לקבוצת אוכלוסין, שנקבעה על פי אפיון אחד או יותר של בני אדם ששמותיהם כלולים במאגר (להלן: “פניית הצעה מסחרית”), כי אז אתה זכאי על פי חוק הגנת פרטיות לדרוש בכתב שהמידע המתייחס אליך יימחק ממאגר המידע המשמש למשלוח הצעות מסחריות (“דיוור ישיר”) כאמור. מידע הדרוש לשם ניהול עסקיה, לרבות תיעוד פעולות מסחריות ואחרות שבוצעו באתר, יוסיף להישמר במאגרי מיכל הרפז על פי דין, אך לא ישמש עוד לצורך פניות הצעות מסחריות כאמור. אם בתוך 30 יום לא תקבל הודעה כי המידע שנתבקשנו למחוק אכן נמחק על -פי מדיניות זו, תהיה זכאי לפנות לבית משפט השלום באופן הקבוע בתקנות שמכוח החוק, כדי שיורה לנו לפעול כאמור. בקשה למחיקת מידע כאמור שאינו נדרש לצורך פניית הצעת מסחרית, ימחק ממאגרי מיכל הרפז לפי שיקול דעת מיכל הרפז על -פי צו בית משפט.

שינויים: 
מיכל הרפז רשאית לשנות מעת לעת את מדיניות הפרטיות. שינויים מהותיים יפורסמו באתר (תאריך השינוי האחרון, חודש ושנה) יצוין בראש עמוד מדיניות הפרטיות ויקבלו תוקף מחייב ממועד פרסומם.

מדיניות ביטול עסקה:
צרכן רשאי לבטל הסכם לרכישת טובין ובלבד שביטול הסכם לרכישת טובין יהיה בתנאי שהצרכן יחזירם לעוסק והטובין לא נפגמו ולא נעשה בהם שימוש בידי הצרכן הרוכש; החזרת הטובין באריזה המקורית תהווה ראיה מספקת לאי-עשיית שימוש בהם בתוך 14 ימים מיום שקיבל את הטובין.

צרכן יהיה רשאי לבטל עסקה לרכישת שירות בתוך 14 ימים מיום עשיית ההסכם ובלבד שהביטול ייעשה 14 ימים שאינם ימי מנוחה לפחות, קודם למועד תחילת השירות כפי שסוכם במועד רכישת השירות;

ביטל הצרכן את הסכם הרכישה, ישיב מיכל הרפז לצרכן, בניכוי דמי הביטול, את מלוא התמורה ששילם או יבטל את חיובו, ובלבד שהצרכן הציג חשבונית או סרט קופה או פתק החלפה המעידים על עצם ביצוע העסקה עם העוסק או הוכחה אחרת לגבי עצם ביצוע העסקה, מועדה, הסכום ששולם בעדה ואמצעי התשלום.
ביטל הצרכן עסקה מתמשכת כהגדרתה בסעיף 13ג לחוק, שהוחל בנתינתה, ישלם הצרכן את התמורה היחסית בעבור השימוש שעשה בשירות.

החזרת התמורה תתאפשר אצל העוסק שאצלו נרכש המוצר וכן בכל אחד מסניפי העוסק או בנקודות המכירה של העוסק; 

אופן החזרת התמורה: החזרת התמורה תהיה במועד ביטול העסקה, ככל שניתן או במועד הקרוב ביותר לכך ולא מאוחר משבעה ימי עסקים ותיעשה באותו אופן שנעשה בו התשלום; היה התשלום במזומן החזרת התמורה תהיה במזומן או בשיק מזומן; היה התשלום בשיק – אם נפרע השיק, החזרת התמורה תהיה במזומן או בשיק מזומן בתוך חמישה ימי עסקים, ואם לא נפרע, החזרת התמורה כאמור תהיה בתוך חמישה ימים מהמועד שנפרע; היה התשלום בכרטיס אשראי, יבטל העוסק את החיוב ואם זוכה חשבונו של העוסק ישיב העוסק לצרכן את הסכום שזוכה בו במזומן או בשיק מזומן או יודיע לחברת כרטיסי האשראי של הצרכן על ביטול העסקה וחברת כרטיסי האשראי תזכה את כרטיס האשראי של הצרכן מיידית בסכום החיוב ובלבד שהיה באפשרותה של חברת כרטיסי האשראי להיפרע מהעוסק בשל העסקה שבוטלה; ואולם לא היה ניתן לזכות את כרטיס האשראי של הצרכן כאמור, ישיב העוסק לצרכן את התמורה במזומן או בשיק מזומן.
החזרת התמורה, כאמור בתקנה 3 של עסקה מתמשכת תהיה בכפוף לסעיף 13ד לחוק; נעשתה העסקה בכרטיס אשראי, יבטל העוסק את החיוב ואם זוכה חשבונו של העוסק, יודיע העוסק לחברת כרטיסי האשראי של הצרכן על ביטול העסקה וחברת כרטיסי האשראי תזכה את כרטיס האשראי של הצרכן בסכום החיוב, במועד החיוב העוקב להודעת הביטול כאמור ובלבד שהיה באפשרותה של חברת כרטיסי האשראי להיפרע מהעוסק בשל העסקה שבוטלה; ואולם לא היה ניתן לזכות את כרטיס האשראי של הצרכן כאמור, ישיב העוסק לצרכן את התמורה במזומן או בשיק מזומן; נעשתה העסקה באמצעות הרשאה לחיוב חשבון וחויב חשבון הצרכן, יזכה העוסק את חשבון הצרכן בסכום החיוב.

דמי ביטול:
ביטל הצרכן את הסכם הרכישה, כאמור בתקנה 2, רשאי העוסק לגבות מהצרכן דמי ביטול בשיעור של 5% ממחיר הטובין או מערך השירות או 100 שקלים חדשים לפי הנמוך מביניהם.
נעשתה העסקה בכרטיס אשראי והוכיח העוסק לצרכן כי חברת כרטיסי האשראי או גוף אחר שעמו התקשר העוסק לביצוע סליקת כרטיסי אשראי, גבו ממנו תשלום בעד סליקת כרטיס האשראי בעסקה שבוטלה, רשאי העוסק לחייב את הצרכן גם בתשלום שנגבה ממנו