אימון עסקי | אימון אישי | סדנאות | קורסים | הרצאות

אימון אישי להצלחה

מוכנים לשינוי?

אני רוצה להזמין אותך למפגש היכרות, כדי לגלות את נקודות התורפה ונקודות המינוף (הצמיחה) של העסק שלך.

אימון אישי להצלחה​
אימון אישי להצלחה​

אימון אישי להצלחה

אם אתם מרוצים ממה שהשגתם, יש לכם את מה שרציתם אך בחווית חייכם עדיין משהו חסר, האימון האישי בשבילכם.

האימון מאפשר לך את הזדמנות לחיות את החיים שאתה חולם שיהיו לך.

השאיפה שלי היא לעזור לך לחיות חיים מאושרים ומלאי סיפוק והנאה. אני מאמינה שבדרך זו איכות החיים שלך תהיה גבוהה יותר.

אנשים הם גדולים ויצירתיים והם המומחים הטובים ביותר לחייהם. תפקידי כמאמנת לכוון אותך בפרשת הדרכים בה אתה נמצא להגיע אל האושר אליו אתה מייחל ולקבל את עצמך ואת האנשים סביבך, כשאתה מיומן בלסלוח ולהגיב בהתאם.
 
באימון אתה לומד להכיר את עצמך טוב יותר. את הכעסים, הפחדים, החרדות. אתה מבין באילו מצבים אתה מזיק לעצמך, וכיצד ליצור את השינוי שיביא את האושר לחייך במעגלי החיים האישים, המשפחתיים, במקום העבודה, עם חברים ועוד.
 
חשוב לי לציין שאני יודעת שהרבה מאד אנשים טוב להם עם עצמם, אבל אני רואה שברגע שהם באים להתאמן הם מצליחים לשפר מערכות יחסים משמעותיות ולהעלות את רמות האושר בחייהם.

מה מקבלים באימון אישי להצלחה:

אודות מיכל הרפז - אימון אישי להצלחה​
אימון אישי להצלחה​

מידע על תהליך אימון אישי להצלחה בקליניקה

באימון אנחנו עובדים על חווית הפער בין מה שאתה רוצה שיהיה בחייך לבין מה שקיים בפועל: מקום עבודה מספק ושכר הולם, מימוש עצמי, מיניות טובה, זוגיות והורות מאושרת, מה לא? אנחנו מבררים מי חשוב לך להיות בחייך והאם הלכה למעשה זה מי שאתה.

באימון אנחנו משפרים את איכות הבריאות הנפשית והפיזית שלך, כשהנחת עבודה שהצד השני לא הולך להשתנות אתה הולך לעשות עבודה על האושר האישי שלך.

אז אם גם אתה חושב שמגיע לך להיות מאושר בזוגיות, בהורות, בקריירה ובחיים בכלל, אם אתה רוצה לעבור את המשבר ומאמין שמגיע לך להיות מאושר ומסופק בחייך המשפחתיים והאישיים, אני מזמינה אותך ללחוץ על הקישור וליצור איתי קשר

שאלות ותשובות על אימון אישי להצלחה

כן, אימון אישי עוסק בין היתר בשיפור מערכות יחסים ויכול לעזור לך לזהות ולשנות התנהגויות ותבניות מחשבה שמונעות ממך לבנות ולשמר קשרים טובים יותר עם אנשים בחייך.

חווית הפער מתרת את ההבדל בין המציאות שבה אתה נמצא לבין המציאות שבה אתה מייחל להיות. באימון אישי, אנו עובדים יחד כדי לזהות ולמלא את הפער הזה, כדי שתוכל לחיות חיים שהם יותר קרובים לאידיאל שאתה מייחל לו.

טיפוח הבריאות הנפשית והפיזית מוביל לאיזון טוב יותר, רווחה ואיכות חיים גבוהה. במהלך אימון אישי, אתה יכול לפתח אסטרטגיות והרגלים שיסייעו לך לנהל טוב יותר את הלחץ והעומסים היומיומיים, ולשמור על שיווי משקל בריאותי.

גם אנשים שמרגישים מרוצים מחייהם יכולים להיעזר באימון אישי כדי לרפא בדרך להשיג רמות אושר גבוהות יותר ולהעמיק את ההבנה והסיפוק מתחומי החיים השונים.

מידע נוסף ותיאום אימון

בטופס זה תוכלו למלא פרטים ולספק לי מידע שתרצו שאדע לקראת השיחה שלנו: